Jdi na obsah Jdi na menu

Dopravní hřiště 4. třída

Den na dopravním hřišti                          OLIVER STALČÍK

Ve čtvrtek 10. 10. jsme jeli celá třída na dopravní hřiště. Měli jsme sraz 7.50 na horní zastávce. Cesta byla krátká a netrvala dlouho a už jsme tam byli. Ve výuce nám pán pustil pár krátkých příběhů. Potom byla přestávka a hráli jsme si s kostkami. Postavili jsme si pušky a hráli jsme si s nimi. Pak jsme šli ven a rozdělili jsme se do dvou skupin. Pak nám pán vytáhl kola a zapnul semafory. Měli jsme dávat pozor na chodce a semafory. Pak jsme se vystřídali tak, že chodci byli cyklisti a cyklisti chodci. Na závěr jsme se sbalili a šli na autobusové nádraží, kde jsme měli rozchod. Rozchod trval 15 minut, šli jsme na Centrum, někteří do Billy. Pak jsme šli na autobus. Akorát jsme ho stihli. Pak jsme dojeli na oběd a šli domů.

Dopravní hřiště                             MILAN HLAVÁČ

Paní učitelka nám řekla, že pojedeme do Uherského Hradiště na dopravní hřiště. S sebou jsme si měli vzít svačinu, pití, papuče, pláštěnku a helmu. Cesta autobusem trvala asi 15 minut. Z nádraží jsme šli pěšky kolem kina Hvězda. Ve výuce nám pouštěli video o tom, jak správně jezdit na kole a probírali jsme dopravní značky. O přestávce jsme svačili a hráli si. Pak jsme se přesunulli na hřiště, kde nám pan učitel řekl, že si máme nasadit helmy. Poté nás rozdělil do dvou skupin. Jedni byli chodci, druzí cyklisti. A tak jsme se učili, jak správně jezdit na kole. Po ukončení výuky jsme uklidili kola, schovali helmy a rozloučili se s panem učitelem. Ze hřiště jsme šli zpět na nádraží, kde jsme měli rozchod. Navštívil jsem obchodní dům Centrum. Po poledni jsme jeli zpět do školy. Na dopravním hřišti se mi líbilo.

Dopravní hřiště                          PETR DOBIÁŠ

Ve čtvrtek jsme jeli na dopravní hřiště, sraz jsme měli na zastávce u točny, odjezd byl 7.45. Když jsme dojeli na dopravní hřiště, tak jsme se vyslekli a šli jsme do učebny. Pak jsme chvíli čekali, než dojde pán, co nás má učit. Pán přišel a pustil nám film o ježdění na kole. A jak ten film skončil, pustil nám ještě jeden, ten byl už kratší a jak skončil i ten, tak jsme se obleklia šli ven. Tam jsme chvíli jezdili a chvíli chodili, pak jsme se sbalili a šli k autobusovému nádraží. Tam jsme měli 15 minut rozchod. Když nám skončil, šli jsme na autobus. Dojeli jsme a šli na oběd a pak domů.

Naše třída na dopravním hřišti                               VAŠEK SKŘIVÁNEK

Brzo ráno 10. 10. v 7.50 naše třída jela na dopravní hřiště v Uherském Hradišti. Jeli jsme autobusem, cesta trvala 20 minut. Jak jsme dojeli tam, tak jsme šli na dopravní hřiště. Až jsme tam došli, tak nám pan řekl, ať jdeme dovnitř. Pověsili jsme si bundy a čepky na věšák. Pak jsme si dali přezůvky a šli dovnitř. Vevnitř to bylo hezké. Hned jsme si hráli s hračkami. Pak přišel pán a pustil nám film na interaktivní tabuli. Až film skončil, tak jsme šli ven. Venku nám pán vytáhl kola ze sklepa a jeli jsme. Až jsme skončili, tak jsme se rozloučili a šli na autobusovou zastávku. Když jsme tam došli, měli jsme čtvrt hodiny rozchod. A pak nám odjel autobus, tak jsme nastoupili a jeli. Když jsme dojeli, tak už nás čekala svíčková.